Imię i nazwisko: Eric Lehnsherr Pseudonim: Magneto Data urodzenia/Wiek: 1930 | 85 lata Zdolności: Magnetyzm, metalokineza Znaki szczególne: Charakterystyczny hełm
Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 743
Wysłany: Śro 29 Cze, 2022 10:33 Magneto
Imię i nazwisko: Eric Lehnsherr
Pseudonim: Magneto
Data urodzenia/Wiek: rok 1930 / 83
Pochodzenie: Niemcy/Polska
Postać kanoniczna: Tak
Wygląd:
Niepozorny starszy pan o błękitnych oczach, będący jednak jednym z najbardziej znanych mutantów na Ziemi i jednym z najpotężniejszych. Mierzy 188 centymetrów wzrostu. Mimo upływu lat, nie zrzekł się swojego „stroju roboczego” - czerwonej zbroi, peleryny i czerwonego hełmu, chroniącego jego umysł przed atakami telepatów. Pozostał również dość rześki i żywiołowy, jak na mężczyznę 80+.
Gdy nie musi pracować, przywdziewa skromną, lekką togę, nie ograniczającą jego ruchów i pozwalającą zrelaksować zbolałe członki w wygodnej, pół-leżącej pozie na fotelu.
Charakter:
Magneto nie akceptuje sprzeciwu. Silny charakter i wielka charyzma pozwalają mu zjednywać sobie sojuszników pośród tych, którzy poszukują bezkompromisowego przywódcy. Dawne urazy sprawiły, że nie dostrzega żadnych szans na pokojowe współistnienie ludzi i mutantów, jego starania koncentrują się więc wokół zabezpieczenia przyszłości własnej „rasy” kosztem ludzkości. Eksterminacja nie-mutantów nie jest dla Magneto wykluczona.
Rodzinę zwykł traktować... umiarkowanie ciepło. Nie jest może wzorem ojcowskiej miłości, ale potrafi troszczyć się o swoje dzieci i zachować się wobec ich niezwykle wręcz ofiarnie. No, chyba, że spotka się ze zdradą...
Historia:
Gdy miał 10 lat w Europie wybuchła II Wojna Światowa. Max wraz z rodzicami, jako wyznawcy judaizmu, trafili do obozu w Oświęcimiu, gdzie po raz pierwszy objawiły się moce magnetyczne chłopca. Hitlerowcy zauważyli w nim potencjał i chcieli wykorzystać go jako potężną broń, jednak chłopiec nie miał zamiaru łatwo się poddawać woli oprawców. Częściowo złamała go dopiero egzekucja jego matki. Po wojnie Max zamieszkał w Szwajcarii razem z kilkunastoma innymi osobami, które znał z obozu. Wśród nich była jego przyszła pierwsza żona Magda Maximoff. 5 lat później, po ślubie, Magneto (wówczas już pod nazwiskiem Eric Lensherr) i Magda osiedlili się w niewielkim miasteczku alpejskim, gdzie przyszła na świat również ich pierwsza córka – Anya.
Gdy w pożarze domu dziewczynka mocno ucierpiała na zdrowiu, Eric zamanifestował swe potężne moce zabijając większość mieszkańców wioski (nie pozwolili mu się zbliżyć do płonącego budynku, by pomóc Anyi) i zrównując ją praktycznie z ziemią. Magda, przerażona tym, czego dokonał jej mąż uciekła, nie mówiąc mu, że jest w ciąży po raz drugi (z Quicksilverem i Scarlet Witch).
Magneto po tym wydarzeniu stracił duszę. Czuł, że ludzie i mutanci nie mają żadnych możliwości na pokojowe współistnienie, chciał również krwawej zemsty za wszystkie prześladowania. Podczas swojej osobistej krucjaty poznał Charlesa Xaviera z którym się zaprzyjaźnił. Przez pewien czas starał się nawet bardzo przejąć poglądy telepaty, jednak zgorzknienie i żal jaki żywił do ludzkości ostatecznie zatryumfowały.
Po wydarzeniach na wyspie Alcatraz Magneto chwilowo utracił moce, jednak szybko powrócił do władania nimi w pełni. Teraz jednak, w chwili kiedy pojawił się trzeci potężny gracz – MESS – jest w stanie ponownie wcielić się w swoją rolę przywódcy walczącego o przestrzeń życiową dla mutantów.
Zdolności:
Magnetyzm - Eric potrafi kontrolować już istniejące pola magnetyczne i tworzyć zupełnie nowe. Może dzięki temu manipulować metalowymi przedmiotami, np. odbijać pociski, sterować rakietami czy wznieść w powietrze łódź podwodną, zatrzymać jet w locie lub nawet przesunąć cały most wraz z ludźmi i samochodami znajdującymi się na nim. Znajdowanie się w pobliżu metalu pozwala Magneto opierać się prawom grawitacji pozwalając na swobodny lot. Może również wykorzystywać je w celach defensywnych zmieniając strukturę metali czyniąc je o wiele twardszymi, lub bezpośrednio tworzyć magnetyczne osłony.
Metalokineza - Magneto posiada telekinetyczną władzę nad wszystkimi rodzajami metalu, nawet tymi nie zawierającymi żelaza, wliczając w to chociażby Adamantium. Dzięki temu może lewitować, przyciągać, odpychać, rzucać czy w dowolny inny sposób manipulować metalowymi obiektami praktycznie bez względu na ich rozmiar. Warto wspomnieć, że potrafi kontrolować metale zarówno znajdujące się w stanie stałym jak i ciekłym, np. wyciągając zbyt duże ilości żelaza z ludzkiej krwi i formując je wedle woli. Osiągnął w korzystaniu ze swych mocy taką perfekcję, że potrafi wykonywać wiele z tych czynności równocześnie pomimo koncentracji jakiej od niego wymagają.
Wyczuwanie metali - z racji, że sąsiedztwo metali jest podstawowym wymogiem do korzystania z jego mocy Magneto potrafi nawet z odległości kilku kilometrów zlokalizować znajdujące się wokół metalowe przedmioty.
Rodzina:
Magda – żona, nie żyje.
Anya – córka, nie żyje.
Wanda Maximoff (Scarlet Witch) – córka, mutantka.
Pietro Maximoff (Quicksilver) – syn, mutant.
Lorna Dane (Polaris) – córka, mutantka.
Inne:
*Odporność na wszelkiego rodzaju ataki mentalne dzięki specjalnemu hełmowi - w tym najpotężniejszych telepatów jak Charles Xavier czy nawet zdolności iluzjonistycznych Jasona Strykera. Uniemożliwia mu to jednak telepatyczną komunikację, oczywiście tak długo jak nosi hełm.
*Geniusz, strateg - posiada tak dogłębną wiedzę, że potrafił opracować i skonstruować maszynę, która dzięki wykorzystaniu jego magnetycznych mocy zmieniała ludzi w mutanty. Jego geniusz jest porównywalny z tym Charlesa Xaviera, często razem grali w szachy, jednakże Magneto potrafi stosować swoje zdolności bardziej praktycznie, np. bezpośrednio dowodząc całą armią mutantów.
*Znajomość wielu języków - biegle zna między innymi niemiecki, polski czy angielski.
*Konstrukcja różnych maszyn - na swoim koncie ma m.in Cerebro czy urządzenie do zmiany ludzi w mutantów.
Imię i nazwisko: Jane Weller Data urodzenia/Wiek: 14.07.1988, 26 lat Zdolności: Przejmowanie mocy przez krew, manipulacja molekularna, telekineza GXRA 2017 Discord ID: janeweller
Dołączyła: 13 Lip 2007 Posty: 9965
Wysłany: Śro 29 Cze, 2022 17:02
Uzupełnij profil, dopisz się do grupy (link pod logo) oraz załóż temat w Komunikacji, a jeśli chcesz to i w Kartotece.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
X-Men RPG jest chronione prawami autorskimi - te dotyczące materiału źródłowego należą do Marvela, zaś reszta przynależy do graczy i administracji forum. Zabrania się kopiowania i modyfikowania jakiejkolwiek jego części bez zgody administracji i użytkowników. Forum jest przystosowane do przeglądarek Firefox, SeaMonkey, Opera, Comodo Dragon. Część emotikon dzięki CookiemagiK. Kod wysuwanego panelu by Luxter.