Avengers - Lady Sif
Lady Sif - Sob 26 Mar, 2022 20:10 Temat postu: Lady Sif Imię i nazwisko: Sif
Pseudonim: Lady Sif, Goddess of War, Xena (Agent Garrett)
Data urodzenia/Wiek: X wiek / Ponad tysiąc lat.
Pochodzenie: Asgard
Wygląd: Lady Sif mierzy równe 175 centymetrów wzrostu. Szczupła, lecz atletycznie zbudowana i wysportowana, jak na wojowniczkę przystało. Jest bardzo silna, nie tylko dzięki treningom i udziałowi w wielu bitwach, lecz też dzięki swojemu asgardzkiemu pochodzeniu. Wysokie kości policzkowe i nieco wysunięty ku przodowi podbródek dodają jej uroku, podobnie jak zielono-niebieskie oczy. Jej usta są trochę szersze niż u innych kobiet, zwykle ciemnoróżowe i niczym nie pomalowane. Sif zazwyczaj nie maluje się poza oficjalnymi uroczystościami. Jej czarne brwi i gęste oraz równie czarne rzęsy wystarczająco podkreślają jej oczy. Włosy Sif są również czarne, z tendencją do skręcania się na końcach i sięgają jej do połowy pleców. Nosi je rozpuszczone, spięte w kucyk albo górną część spiętą z tyłu głowy, a dolną rozpuszczoną. Nie przepada za sukienkami poza uroczystościami. Goddess of War zwykle nosi strój, składający się z:
- ciemnoczerwonych skórzanych karwaszy, których zewnętrzna strona posiada warstwę ochronną z asgardzkiego metalu;
- ciemnoczerwonej skórzanej sukienki bez rękawów, przylegającej do ciała i kończącej się podzieloną na panele mini-spódniczką;
- srebrnej metalowej zbroi zdobionej na brzegach, która u góry kończy się tuż nad piersiami, a reszta dekoltu jest przykryta cienką, lekką kolczugą, a u dołu sięga bioder;
- metalowych naramienników, zaczynających się w połowie ramion, okrywających barki i kończących się wokół szyi, chroniąc ją po bokach i z tyłu;
- czarnych, skórzanych, przylegających spodni;
- czarnych, wytrzymałych, skórzanych butów, ze zbroją na nagolennikach, sięgających za kolano.
Z midgardzkiej odzieży podobają jej się granatowe, prawie czarne jeansy, czarne buty do kolan i na koturnie, czarne bluzki i czarne skórzane kurtki.
Charakter: Sif jest niezwykle lojalna i oddana Asgardowi, a przede wszystkim Thorowi, do którego żywi cieplejsze niż przyjacielskie uczucia. Jako najlepsza wojowniczka w ojczyźnie jest bardzo dumna i zawsze chętna, by dowieść swoich umiejętności. Przyjaźni się z Thorem oraz z Warriors Three, z którymi stoczyła wiele bitew. Jest bardzo niezależna i niekoniecznie chętna, by wykonywać rozkazy, acz przejawia niezachwianą lojalność względem króla Asgardu, Odyna. Widzi ludzi jako równych sobie, wbrew opiniom sporej części Asgardczyków. Jest niezwykle honorowa i okazuje daleko idącą bezinteresowność. Jako wojowniczka twarda, niezachwiana w decyzjach, zdeterminowana i bezwzględna dla przeciwników. Jako przyjaciółka wierna do grobowej deski, gotowa oddać życie za przyjaciół i tych, na których jej zależy najbardziej. Chce być widziana jako równa z mężczyznami.
Historia: Wiadomo, że Sif jest w podobnym wieku, co Loki i Thor, bo razem dorastali. We wczesnej młodości spotykała się z brakiem akceptacji, że będąc kobietą chce być wojowniczką i ma ku temu świetne predyspozycje oraz wrodzony talent. Thor wspierał ją w jej dążeniach, wierząc w jej możliwości, dzięki czemu Sif została jedną z najbardziej docenianych wojowników Asgardu wraz z Warriors Three, Lokim i samym Thorem.
Lady Sif była obecna w czasie ceremonii koronacyjnej Thora, która została przerwana przez Frost Giants, którzy się włamali do skarbca Odyna, by wykraść Casket of Ancient Winters. Dzięki działaniom Odyna zostali pokonani, lecz przerwanie ceremonii wywołała wściekłość Thora, który ostatecznie namówił Lokiego, Sif oraz Warriors Three do udania się do Jotunheimu, by znaleźć i ukarać Lodowe Giganty. Walczyła u boku przyjaciół w czasie bitwy, która wywiązała się z Laufeyem. Szybko okazało się, że gdyby nie nagłe przybycie Odyna, to wszyscy by zginęli. Tuż po powrocie do Asgardu stała się świadkiem wygnania Thora. Później prosiła Lokiego, by porozmawiał z Odynem o powrocie Thora, lecz ten przyznał się, że powiadomił Odyna o ich wyprawie do Jotunheimu i że Thor jest zbyt głupi, by być królem Asgardu. Później w czasie jej rozmowy z Warriors Three, Hogan powiadomił ich, że podejrzewa Lokiego o atak w czasie ceremonii koronacyjnej.
Kilka dni później Sif nakłoniła przyjaciół, by się udali z nią do Odyna i wstawili się jednogłośnie za powrotem Thora do domu, ale po wejściu do sali tronowej ujrzeli na tronie Lokiego, których ich powiadomił, że Odyn zapadł w sen. Ponadto odmówił przyzwolenia na powrót brata. To nie powstrzymało Lady Sif i Warriors Three przed złamaniem zakazu i udali się oni do Midgardu szukać Thora. Dotarli tam do Puente Antiguo, gdzie starli się z wysłanym przez Lokiego Destroyerem i byli świadkami poświęcenia Thora, a potem odzyskania przez niego mocy i Mjolnira. Po powrocie do Asgardu, Sif wraz z resztą mieszkańców świętowała powrót Odyna i Thora, oferując królowej kondolencje z powodu śmierci Lokiego.
Później Sif brała udział w przywracaniu pokoju w Dziewięciu Królestwach, którymi zaczęły targać niepokoje po tym, jak Bifrost został zniszczony. Dowodziła atakiem przeciwko Rabusiom na Vanaheimie aż do przybycia Thora. Ocaliła mu w czasie bitwy życie. Po pokonaniu przez Thora Kamiennego Potwora Asgardczycy powrócili do domu jako zwycięzcy, by świętować przywrócenie pokoju.
Po ataku Malekitha na Asgard i śmierci Friggi, Sif uwalnia Jane Foster z aresztu, jaki nałożył na nią Odyn, a później grozi Lokiemu, że jeśli ten zdradzi, to ona go zabije. Następnie powstrzymuje Einherjarów przed podążeniem za Thorem.
Po pokonaniu Mrocznych Elfów, Lady Sif wraz z Volstaggiem odwiedzają słynnego Collectora, Taneleera Tivana w jego siedzibie-muzeum na Knowhere, prosząc go, by strzegł Aetheru i wyjaśniając, że byłoby nierozważnym pozostawienie go w Asgardzie, gdzie jest już przechowywany Tesseract.
Jakiś czas później Loki, pod postacią Odyna, dał Sif zadanie udania się do Midgardu i odszukanie asgardzkiej czarownicy Lorelei, która uciekła w czasie ataku Mrocznych Elfów na pałac. W czasie pobytu na Ziemi poznała Coulsona i jego zespół. Wyprawa zakończyła się sukcesem i Lorelei powróciła do lochów Asgardu.
Po tym jak Loki został zdemaskowany i prawdziwy Odyn ponownie zajął miejsce na tronie, Lady Sif dostała od Wszechojca zadanie odnalezienia Lokiego i sprowadzenia go do Asgardu. Ku jej lekkiemu żalowi Laufeyson ma być żywy. Po przeszukaniu kilku światów, Sif ponownie trafiła do Midgardu.
Poszukiwania Lokiego zakończyły się częściowym sukcesem, jednak Bóg Kłamstw sprytnie wymknął się jej sprzed nosa, a Sif została wplątana w knowania Wygnanej Królowej i tajemniczego Mistrza. Wraz z Bannerem udała się na Antarktydę, gdzie grupa nieodpowiedzialnych śmiertelników wybudziła opętane przez Mistrza Walkirie. Sif była zmuszona je uśmiercić, a pomagał jej w tym Hulk. Po powrocie do Nowego Yorku trafiła do Sanctum Sanctorum, gdzie Strange wraz z Lokim i Wandą Maximoff zniszczyli tajemniczy kamień należący do Królowej, skutecznie ją uśmiercając w tym samym czasie. Sif później wróciła na krótko do Asgardu i od tamtej pory dzieli czas między Asgard i Midgard.
Umiejętności/zdolności/sprzęt:
- Moce
- Nadludzka siła – Jak wszyscy Asgardczycy, Sif jest nadludzko silna i posiada siłę daleko większą niż zwykłej Asgardzkiej kobiety. Stanęła do walki z Lodowymi Gigantami oraz Rabusiami jak równy z równym, skoczyła na plecy Destroyera i przebiła go swoim mieczem, czy jednym kopnięciem przesunęła bardzo dużą przyczepę kempingową o 12 metró.
- Nadludzka szybkość – Sif może się bardzo szybko poruszać. Udało jej się przegonić Jotunheim Beast i powstrzymać swoją tarczą strzałę wystrzeloną by zranić Thora.
- Nadludzka zręczność – Była w stanie walczyć z wieloma Jotunami i innymi silnymi przeciwnikami, korzystając przy tym ze swojej niezwykłej równowagi.
- Nadludzka wytrzymałość – Ciało Sif jest dużo bardziej wytrzymałe na obrażenia fizyczne niż ciało zwykłego człowieka. Jest zdolna wytrzymać silne ataki Jotunów czy Destroyera, a także wystawienie na ekstremalne temperatury i ciśnienie na Jotunheimie. Jest również wytrzymać bez żadnych obrażeń wystrzał ze strzelby z bliskiej odległości.
- Nadludzka odporność – Mięśnie Sif produkując znacznie mniejsze ilości toksyn zmęczeniowych w czasie aktywności fizycznej niż istoty ludzkie. Przykładem może być utrzymanie się przez dłuższy czas na samolocie należącym do SHIELD, który leciał z pełną prędkością.
- Regenerujący Healing Factor – Pomimo odporności swojego ciała, Sif może zostać zraniona jak każdy inny Asgardczyk, lecz jej metabolizm pozwala na regenerację uszkodzonych tkanek z
szybkością i wydajnością niemożliwymi do osiągnięcia przez zwykłych ludzi.
- Długowieczność – Jak wszyscy Asgardczycy Sif starzeje się znacznie wolniej niż Midgardczycy.
- Umiejętności
- Mistrzowska wojowniczka – Sif jest znakomitym wojownikiem i otrzymała kompleksowe szkolenie w walce wręcz i mieczem, co pozwoliło jej zostać największą wojowniczką Asgardu. Sam Thor nazwał ją „najgroźniejszym i najlepszym wojownikiem” w Dziewięciu Królestwach, a Lorelei stwierdziła, że „groby wrogów Asgardu są pełne mężczyzn, którzy nie docenili Sif”.
- Mistrzyni władania mieczem – Sif używa w walce unikalnego asgardzkiego miecza oraz wszechstronnej tarczy.
- Poliglotyzm – Sif jest dobrze zaznajomiona z ojczystymi językami kilku obcych gatunktów, także Kree.
- Wyposażenie
- Miecz z podwójnym ostrzem – Ma uchwyt na tyle długi, że może być używany oburącz. Jedno z ostrzy jest wysuwane i wtedy miecz wygląda niczym oszczep, z uchwytem pośrodku. Miecz może się również wydłużać wedle woli i potrzeb Sif, czy być podzielony na dwa odrębne miecze.
- Tarcza – Nieduża, wszechstronnego użytku, w kształcie tarczy herbowej. Zawiera po wewnętrznej stronie podwójny uchwyt oraz pochwę na miecz. Wykonana z niezwykle wytrzymałego metalu. W czasie podróży Sif miecz i tarczę ma przytwierdzoną do pleców, a w czasie bitwy trzyma tarczę w ręce, gotowa dobyć broni w każdej chwili.
- Zbroja - opis w wyglądzie.
Rodzina: Tożsamość nieznana.
Inne:
Traktuje Heimdalla jak starszego brata.
Wybrana ranga: Asgardian
Na avatarze jest: Jaimie Alexander
Looking strong, John!
Scarlet Witch - Pią 01 Kwi, 2022 22:11
Uzupełnij profil, dopisz się do grupy (link pod logo) oraz załóż temat w Komunikacji, a jeśli chcesz to i w Kartotece.
|
|
|