Regulaminy - 2. Mistrzowie Gry
X-Men RPG - Nie 13 Mar, 2022 16:00 Temat postu: 2. Mistrzowie Gry
Mistrzowie Gry
W RPG siedzi już od wielu lat, zdobył jakieś nagrody i dopomógł zorganizować parę konwentów. Uwielbia fantasy magii i miecza, zaczynał od DnD i Warhammera. Przemknął przez dziesiątki innych systemów a od wielu lat wiernie i lojalnie prowadzi GURPSa. Jeśli zaś chodzi o sposób eMGowania to można powiedzieć jedno: Strzeż się. Przygody, jakie prowadzi, są wymagające a na dodatek nie ma on wyrzutów sumienia zabijając graczy. Jego kolekcja martwych kart postaci jest imponująca, choć makabryczna. Bo widzisz, bohaterem nie zostaje się po zabiciu goblina. Bohaterem zostajesz gdy pokonasz coś znacznie od siebie silniejszego. Tak więc wrogowie są potężni. Ponadto nie znosi traktowania NPC gorzej tylko dlatego że nie są bohaterami. NPC mają swoje pomysły, sympatie i możliwości. Biada bohaterom, którzy nie doceniają swoich popleczników i nie dbają o nich. A do tego wszystkiego wierzy w emocjonalne i prywatne wątki w przygodach. Sposób na przeżycie jego kampanii? Dbaj o siebie, dbaj o swoich i uważaj na wrogów. To działa częściej niż samotność. Jako że i tak chodzi z głową w chmurach, to pisze niebieskim.
Tak zwana RPG'owa "Stara Gwardia". W Fantastyce i RPG'ach od prawie 20 lat, a te wszystkie lata gry, filmów, organizacji konwentów i prowadzenia pozostawiły na nim piętno. Wychodzi z założenia, że RPG są po to, żeby dać się ponieść i móc zobaczyć "co by było gdyby", a rolą MG jest realistyczne odzwierciedlenie tego "gdyby". W skrócie oznacza to, że głupota i porywanie się z motyką na słońce w najlepszym wypadku zostanie ukarana prztyczkiem w nos, a w najgorszym śmiercią postaci, albo jeszcze czymś gorszym. Nie akceptuje cofania czasu (poza postaciami, które posiadają tą moc) i odwoływania akcji. W końcu w rzeczywistości nie można w połowie skoku na bungee stwierdzić "to ja jednak nie skaczę", prawda? Lubi się czepiać, a jak już się czepia to kolorem złotym.
Jako MG dość kreatywna i bardzo nieprzewidywalna. Nie zawaha się wpuścić gracza w niebezpieczną sytuację, lecz zawsze zostawi promyczek nadziei na ucieczkę lub ratunek. Lubi prowadzić NPC bez względu na to czy to kanony czy twory autorskie. Użytkowników straszy limonką.
Po długiej przerwie powraca na pole bitwy. Nigdy nie wiadomo czego się po mnie spodziewać, ale to nie powód by się bać. Wręcz przeciwnie, gwarancja bezstronności, w razie niezadowolenia z usługi przysługuje zwrot kosztów. Działania gracza będą miały duży wpływ na losy rozgrywki, dobrze jednak wiem co z tobą zrobić. Życie nie zawsze jest kolorowe, taka również nie będzie gra. Co prawda nie posiadam, aż tak imponującego doświadczenia w tej dziedzinie, jak moi towarzysze, jednak swoje wiem, otworzę dla Ciebie najgłębsze zakamarki mojej wyobraźni, która jest bez wątpienia bogata. Zadbam, abyś się nie nudził kolorem stalowym.
Mistrzowie Gry:
- Prowadzą postacie nie posiadające własnych kont, tzw. NPC,
- Organizują i prowadzą sesje,
- Czuwają, by użytkownicy nie nadużywali zdolności swoich postaci,
- Sprawdzają zgodność postaci / akcji z filmami i komiksami,
- a także udzielają pomocy użytkownikom w odnalezieniu się na forum i/lub w świecie Marvel'a.
.
|
|
|